Lifestyle

Τα πιο εύκολα και υγιεινά πρωινά γεύματα που θα σας αλλάξουν την διάθεση!

By  | 

Πιθανόν να έχετε ακούσει ότι το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση υγιεινού πρωινού μπορεί να σας βοηθήσει στην συγκέντρωση, στην απόδοση στις καθημερινές εργασίες, στην βελτίωση της αντοχής και στη μείωση της χοληστερόλης.

Τώρα που το ξέρεις, έχεις όλους τους λόγους να αλλάξεις της συνήθειες σου και να ξεκινήσεις την ημέρα σου με υγιή τρόπο! Ακολουθούν 5 εύκολες και γρήγορες, υγιεινές προτάσεις που θα σου αλλάξουν την διάθεση!

1. Φρούτα και τυρί

Blogarina froutaΗ ομορφιά αυτής της συνταγής είναι ότι μπορείς να την προετοιμάσεις το προηγούμενο βράδυ. Απλά πλύνε κάποια φρούτα (π.χ. μήλο, μπανάνα, ή και τα δύο!) και ψιλόκόψε τα. Μετά ψιλόκοψε λίγο τυρί και βάλ΄τα στο ψυγείο μέχρι το επόμενο πρωί. Έτοιμο!

Τα φρούτα παρέχουν μια ποικιλία βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που βοηθούν όχι μόνο στην καλή σωματική λειτουργία, αλλά έχουν και προληπτικές ιδιότητες κατά ορισμένων ασθενειών και παθήσεων. Το τυρί περιέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, όπως το ασβέστιο, πρωτεΐνες, φώσφορο, ψευδάργυρο, βιταμίνη Α και βιταμίνη Β12, τα πάντα για μια μέρα γεμάτη ενέργεια.

2. Τοστ με αυγό και αβοκάντο

Blogarina proiono

Αυτή είναι μια πολύ νόστιμη, απλή και χορταστική συνταγή! Βράζεις ή τηγανίζεις μερικά αυγά και τα βάζεις πάνο σε ένα κομμάτι ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με αβοκάντο. Σύμφωνα με την διατροφολόγο Lisa Goldberg σε άρθρο του ABC, το αβοκάντο έχει πρωτεΐνες και υγιεινά κορεσμένα λιπαρά, και σε συνδυασμό με ψωμί του τοστ, είναι πολύ υψηλό σε φυτικές ίνες, κρατώντας σας πλήρες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι επίσης πλούσιο σε θρεπτικών συστατικών όπως η βιταμίνη C και κάλιο.

3. Απλό chia pudding

Blogarina Proino

Οι μελέτες δείχνουν ότι οι σπόροι Chia παρέχουν ένα τεράστιο ποσό θρεπτικών ουσιών με πολύ λίγες θερμίδες. Είναι γεμάτα από αντιοξειδωτικά, είναι χαμηλά σε υδατάνθρακες, πολύ υψηλά σε φυτικές ίνες και μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Περιέχουν πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά των οστών, όπως ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, και πρωτεΐνες. Πάνω απ ‘όλα, είναι πολύ εύκολο να ενσωματώσει στη διατροφή σας.

Δοκιμάστε να κάνει αυτό το νόστιμο Chia pudding με την εύκολη συνταγή μας! Η μία μερίδα θέλει: 2 φλιτζάνια γάλα καρύδας, 2-3 κουταλιές της σούπας σπόρους chia και 0, 5 κουταλάκιι του γλυκού σκόνη βανίλιας. Αναμίξτε όλα τα συστατικά σε ένα μπολ και αφήστε να διογκωθεί στο ψυγείο όλη τη νύχτα. Σερβίρετε με φρέσκα μούρα και νιφάδες καρύδας.

4. Πράσινος χυμός

Blogarina Proino

Μια εναλλακτική λύση λαχανικών στο κλασικό smoothie με φρούτα. Απλά κόψε και ρίξε σε ένα αποχυμωτή τα λαχανικά και το πιο εύκολο και θρεπτικό smoothie είναι έτοιμο! Μία προτεινόμενη συνταγή περιλαμβάνει σπανάκι, μαϊντανό, σέλινο, αγγούρι, μήλο, lime, αβοκάντο, και ένα κουταλάκι του γλυκού σπιρουλίνα.

Αυτό το smoothie είναι βαρυφορτωμένο με θρεπτικά συστατικά. Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, εξασφαλίζοντας και πάλι ότι θα μείνετε χορτάτοι για μεγάλο χρονικό διάστημα, την προώθηση της υγιούς πέψης και τη μείωση της χοληστερόλης. Η προσθήκη των φρούτων προσθέτει γεύση και επιπλέον θρεπτικά συστατικά!

5. Σάντουιτς από μήλο και φυστικοβούτυρο

Blogarina proino

Όπως λέει το περίφημο ρητό, «Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα» έτσι και αυτό το σάντουιτς από μήλο και φυστικοβούτυρο θα σας κρατήσει δυνατούς για όλη την ημέρα. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα μήλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Β και C. Κόψε το μήλο σε φέτες, βάλε φυστικοβούτυρο και σταφίδες και θα έχεις μια διασκεδαστική, υγιεινή και γρήγορη επιλογή πρωινού.

Καλή επιτυχία!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Comments

comments

Blogarina

Το πρώτο και μοναδικό blog portal στην Ελλάδα! Μέσω της ιστοσελίδας μας μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου blog και να μοιραστείς την καθημερινότητα σου με τους followers σου!